Galerija za zvok, bioakustiko in umetnost / Gallery for sound, bioacustics and art

AnimotMUZIK II – FM sprehodi

čezvrstni glasbeni cikel AnimotMUZIK II (povezava)
Tilen Lebar: Emancipacija fávne in cikel improvizacij na kompozicijo:

sobota, 16. 1. 2021 ob 12.00 – Ina Puntar/glas
nedelja, 17. 1. 2021 ob 18.00 – Vid Drašler/tolkala
torek, 19. 1. 2021 ob 18.00 – Eduardo Raon/harfa

ZAKLJUČEK RAZSTAVE: sobota, 6.3.2021 ob 12.00 pred MGLC Ljubljana – Eduardo Raon/harfa

Cikel improvizacij poteka v formatu lokacijskih FM sprehodov po Parku Tivoli, na frekvenci 88.8MHz (povezava)
Natančna navodila za lokacijske FM sprehode najdete tukaj (povezava)


foto: Sunčan Stone

Galerija Steklenik je trenutno zaprta, zato vas vabimo, da dela novega čezvrstnega cikla AnimotMUZIK II doživite ob sprehodu po parku Tivoli.

Pripravljamo tri radijska oddajanja, s tremi različicami skladbe Emancipacija favne Tilna Lebarja, ki predstavlja osnovni gradnik cikla AnimotMUZIK. Nanjo so improvizirali trije različni glasbeniki Ina Puntar, Vid Drašler in Eduardo Raon, ter preko poglobljenega poslušanja zvokov, ki sestavljajo kompozicijo, razvili svoj odziv nanje.

Izziv komponiranja skladbe za cikel AnimotMUZIK predstavlja pogoj, da mora biti delo narejeno iz zvokov in/ali glasbe nečloveških živali. Na ta način udeležence pri projektu spodbudimo k bolj intuitivnemu in umetniško odprtemu načinu dela. Kurator_ica cikla Katarina Radaljac vidi zvok kot medij, prek katerega lahko utrdimo vezi z nečloveškimi živalmi, lažje razumemo njihove občutke in interese ter ustvarimo bolj vključujočo, sočutno in nenazadnje zvočno bogato glasbeno prihodnost. Vsaka od treh improvizacij glasbenikov na kompozicijo je tako pristna, edinstvena in drugačna.

Kompozicija in improvizacije za poslušanje:

O umetnicah_kih:

Gostujoči skladatelj Tilen Lebar je kot saksofonist in komponist aktiven predvsem na področjih klasične, improvizirane, eksperimentalne, jazz in popularne glasbe. Kot komponist se je že predstavil na večjih festivalih sodobne glasbene umetnosti po Evropi, kot improvizator in saksofonist pa je sodeloval na koncertnih ciklih v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Od septembra 2019 je na podiplomskem študiju kompozicije v Haagu na Nizozemskem.

Katarina Radaljac je aktivist_ka in magister_ra muzikologije, ki svoje raziskovanje posveča glasbi nečloveških živali in interakciji z njimi. Pri tem povezuje različna znanstvena in umetniška področja kot so zoomuzikologija, aplikativna etnomuzikologija, medvrstna umetnost, človeško-živalske študije, etika živali in druga.

Ina Puntar je glasbenica mlajše generacije, ki se ukvarja z raziskovanjem glasu. Zanimajo jo predvsem sodobne zvočnosti, do katerih pristopa z zavedanjem zgodovinskih in etničnih praks.

Vid Drašler je deloval v jazz-rockovskem Zmajevem repu in zasedbi Malik. Z zasedbo Balžalorsky –Drašler so ustvarili presežek na domači jazzovski sceni. Enako senzibilno bobna v šansonski Orkestradi. Naslednji vrhunec je dosegel s triom Drašler –Karlovčec –Drašler, v katerem pa hrupnejša improvizacija nikakor ne pomeni manjše jasnosti.

Eduardo Raon je portugalski harfist in skladatelj, ki živi v Ljubljani. Ukvarja se s širokim estetskim spektrom, ki vključuje vse od sodobne glasbe, jazza, eksperimentalne glasbe, etna, noisa, popa, retra, rocka, do elektronske glasbe. Konec leta 2013 je pri lizbonski založbi SHHPUMA (Clean Feed) izdal svoj solo prvenec The Drive For Impulsive Actions.


***

Kolofon:
Skladatelj: Tilen Lebar
Glasbenice_ki: Vid Drašler, Ina Puntar, Eduarno Roan
Kurator_ica cikla: Katarina Radaljac
Organizacija: Irena Pivka, Brane Zorman
Prevod in lektura: Katja Kosi, Melita Silič
Odnosi z javnostmi: Katarina Radaljac
Produkcija: Cona, zavod za procesiranje sodobne umetnosti, 2020/2021
Prostor: Steklenik, galerija za zvok, bioakustiko in umetnost, Park Tivoli, FM 88.8 MHz
Partnerji: MGLC Ljubljana
Fotografije: Sunčan Stone

 

@